Vračilo kupnine ali menjava blaga
V kolikor vam izdelek ne ustreza ga lahko v roku 30 dni od prejema zamenjate ali pa zahtevate vračilo kupnine.
Za vrnjene izdelke NE sprejemamo pošiljk z odkupnino.
Vračilo kupnine
V primeru, da po prevzemu blaga, prejeti artikel ni po meri potrošnika ali z artiklom ni zadovoljen, ima potrošnik pravico, da odstopi od pogodbe.
Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 30 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Potrošniki vrnejo izdelke najkasneje v roku 14-dni od sporočila o odstopu od pogodbe, ki ga morajo poslati na naš e-poštni naslov: info@superfashion.si
Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 30 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo v primeru, da ste nakup plačali z bančnim nakazilom ali po povzetju, vrnemo izključno preko nakazila na vaš osebni bančni račun, ki nam ga morate v postopku vračila pisno sporočiti.
V primeru plačil s plačilno kartico ali paypal, se vam kupnina vrne nazaj na vašo plačilno kartico oziroma vaš paypal račun.
Izdelke mora potrošnik obvezno vrniti z vsemi pripadajoči etiketami in v originalni embalaži. Priložen mora biti račun.
Izdelke mora vrniti najkasneje v 14-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika:
M-Refill d.o.o., Kočevje, Pri Unionu 17, SI-1330 Kočevje., Slovenija
Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec.
Za vrnjene izdelke NE sprejemamo pošiljk z odkupnino.
Pomembno obvestilo:
Izdelke obvezno vrnite v originalni embalaži in s pripadajočimi etiketami.
Kopalke obvezno vrnite v kartonski škatli, da se ne poškodujejo košarice. V primeru vračila kopalk v oblazinjeni kuverti ali kakšni drugi neprimerni embalaži lahko pride do poškodb.
Prosimo vas, da škatle od čevljev ne poškodujete z lepilnim trakom oz. je ne oblepite s poštnimi naslovnicami ali samolepilnimi lističi, saj je takšna embalaža za nas neuporabna.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanj.
Vse dodatne informacije lahko preberete tudi v splošnih pogojih poslovanja ali nam pišite na e-poštni naslov: info@superfashion.si
Če menite, da gre za reklamacijo, vas prosimo da preverite splošne pogoje poslovanja in nas skladno z njimi o tem obvestite na e-poštni naslov: info@superfashion.si
Menjava blaga
Vsak izdelek, za katerega ste ob prejemu pošiljke ugotovili, da vam model ali številka ne ustreza, ga lahko pošljete nazaj na naš naslov in poslali vam bomo drug izdelek, ki si ga boste izbrali za zamenjavo.
Strošek poštnine v primeru vračila v tem primeru nosite vi, ko pa vam pošljemo želeni artikel nazaj, pa stroške poštnine krije superfashion.si.
Prosimo vas, da nas predhodno o zamenjavi oz. vračilu obvestite po e-mailu na info@superfashion.si, zraven pa obvezno pripišite katero številko oblačila ali čevlja želite ali morda drug izdelek, da lahko izdelek čimprej rezerviramo za vas.
Naslov za zamenjavo izdelka:
Če želite izdelek zamenjati, ga pošljite v pripadajoči embalaži skupaj z računom na naslov:
M-Refill d.o.o., Kočevje, Pri Unionu 17, SI-1330 Kočevje, Slovenija
Pomembno obvestilo:
Izdelke vrnete v originalni embalaži in s pripadajočimi etiketami. Vračilu obvezno priložite račun.
Kopalke obvezno vrnite v kartonski škatli, da se ne poškodujejo košarice. V primeru vračila kopalk v oblazinjeni kuverti ali kakšni drugi neprimerni embalaži lahko pride do poškodb.
Prosimo vas, da škatle od čevljev ne poškodujete z lepilnim trakom oz. je ne oblepite s poštnimi naslovnicami ali samolepilnimi lističi, saj je takšna embalaža za nas neuporabna.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanj.