Tvoja košarica

Pomoč uporabnikom

Naša ekipa je vedno tukaj, da vam pomaga

Pogosto zastavljena vprašanja

Naročila in dostava

Možnost pošiljanja je omejena na območje Slovenije, Hrvaške, Nemčije in Avstrije. V ostale države dostava ni možna.

Strošek dostave je enoten, ne glede na število naročenih artiklov. Naročila v vrednosti nad 60 € (brez stroškov pošiljanja) dostavimo brezplačno. Za naročila nižjih vrednosti  pa je strošek dostave odvisen od načina dostave, ki ga izberete v zaključku nakupa in države v katero so pošiljka odpošlje.   Celoten cenik dostave najdete na povezavi: DOSTAVA

Blago, naročeno v spletni trgovini superfashion.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Vsi izdelki iz naše ponudbe so na zalogi in naročila prejeta do 14 ure običajno odpošljemo še isti dan.

Dostavo naročenih izdelkov lahko pričakujete predvidoma že naslednji dan na naslov, ki ste ga izbrali ob oddaji naročila, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Dostava na ozemlje ostalih držav (Hrvaška, Avstrija, Nemčija) zaradi oddaljenosti traja nekoliko dlje.  ( Dostava preko HP ekspres-a na ozemlje Hrvaške lahko traja do 10 delovnih dni ).

 

Za nakup registracija ni obvezna. Nakup lahko opravite kot gost, vendar pa z registracijo dobite vpogled v svoja pretekla naročila in lažje upravljate vaša vračila ali menjave izdelkov.

V postopku zaključka naročila označite, da želite dostavo na drug naslov, ter izpolnite zahtevana polja.

Kot registriran uporabnik lahko vaš naslov za dostavo spremenite tudi v vaši nadzorni plošči.

Ko vaše naročilo pripravimo za odpošiljanje prejmete potrditveno e-poštno sporočilo. Po predaji pošiljke dostavni službi, pa prejmete tudi e-poštno sporočilo ali SMS s podatki o sledilni številki pošiljke s katero lahko spremljate  potek pošiljanja vašega naročila.

Podatkov o vaših kreditnih karticah na spletnem mestu ne hranimo.  Plačilne kartice se procesirajo preko sistema Stripe.

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo pripadajoči DDV obračunan glede na državo kamor izdelek odpošljemo.

Pogosta vprašanja v zvezi z vračili

Vračila in menjave

O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 30-ih dneh od prejetja blaga obvesti po pošti na naslov: M-REFILL d.o.o., Kočevje, Pri Unionu 17, 1330 Kočevje, Slovenija ali na kontaktni e-naslov: info@superfashion.si. Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 30-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.  Podrobnejša navodila v zvezi z vračili in menjavo najdete na strani VRAČILO ALI MENJAVA

Trudimo se, da pri odpošiljanju ne bi prihajalo do napak, vendar pa se nam kljub previdnosti to lahko zgodi. V takšnem primeru nas nemudoma kontaktirajte in uredili bomo zamenjavo izdelka oziroma če to ne bo mogoče nemudoma povrnili vplačani znesek nakupa.

Ob prevzemu dostave prosim preverite ali je paket nepoškodovan. V nasprotnem primeru boste morali skupaj z dostavljalcem izpolniti reklamacijski zapisnik.

Vse naše pošiljke so zavarovane do vrednosti 200€, zato v primeru izgube ali poškodovanja pošiljke povrnemo vse stroške v zvezi z nakupom do vrednosti 200 €.

Izdelke  vrnete v nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami in  skupaj z računom na naslov:

M-Refill d.o.o., Kočevje , Pri Unionu 17, SI-1330 Kočevje, Slovenija

ali:

M-Refill d.o.o., Kočevje  p.p. 108, HR-51300 Delnice, Hrvaška

 

Kadarkoli potrebujete pomoč v zvezi z nakupom, menjavami, vračili, reklamacijami ali pa imate morda kakšno drugo vprašanje, se lahko vedno obrnete na nas preko e-poštnega naslova: info@superfashion.si ali pa: Pokličite: +386 40 223 969
V takšnem primeru nas nemudoma pokličite na +386 40 223 969.  V kolikor paket še ni bil predan dostavni službi bomo naslov lahko popravili. V nasprotnem primeru pa boste svoj naslov za dostavo lahko spremenili preko linka, ki vam ga bo poslala naša dostavna služba v obvestilu ob predaji paketa v dostavo.

Prejeta naročila preko spletne trgovine Superfashion lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne trgovine Superfashion.si .

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na info@superfashion.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
– V naslovu sporočila: Preklic naročila
– V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številka naročila

Ne prevzem paketov  se ne šteje kot obvestilo o preklicu naročila. Kupec odgovarja za nastalo škodo v zvezi z ne prevzemom paketa, zato mu bo prodajalec zaračunal stroške poštnine vračanja paketa na prodajalčev naslov nastale s strani pogodbenega dostavljalca : Pošte Slovenije, Hrvaške pošte ali GLS dostavne službe. Prodajalec za nastale stroške izstavi račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni preklical. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja z izvršbo.

Prednaročila izdelkov niso možna, saj pogosto izdelki niso več dobavljivi. Lahko pa nas v zvezi z željenim izdelkom kontaktirate na e-poštni naslov: info@superfashion.si 

V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili ali bo željen izdelek ponovno dobavljiv.

Niste našli odgovora? Ali pa nas želite kontaktirati iz drugega razloga.  Pošljite sporočilo in odgovorili vam bomo v najkrajšem času.

Kako vam lahko pomagamo?

Brezplačna dostava

Za vsa naročila nad 60 €

Hitra dostava

Naročila prejeta do 14 ure odpošljemo isti dan

Vračilo blaga v roku 30 dni

30 dnevna garancija vračila kupnine

Načini plačil

PayPal / MasterCard / Visa / Predračun / Po povzetju