Pomoč uporabnikom
Naša ekipa je vedno tukaj, da vam pomaga
Pogosto zastavljena vprašanja
Naročila in dostava
Možnost pošiljanja je omejena na območje Slovenije, Hrvaške, Nemčije, Avstrije, Italije in Madžarske. V ostale države dostava ni možna.
Strošek dostave je enoten, ne glede na število naročenih artiklov. Naročila v vrednosti nad 60 € (brez stroškov pošiljanja) dostavimo brezplačno. Za naročila nižjih vrednosti pa je strošek dostave odvisen od načina dostave, ki ga izberete v zaključku nakupa in države v katero so pošiljka odpošlje. Celoten cenik dostave najdete na povezavi: DOSTAVA
Blago, naročeno v spletni trgovini superfashion.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Vsi izdelki iz naše ponudbe so na zalogi. Vsa naročila so obdelana in odposlana v roku 24 ur (razen med vikendi in prazniki).
Dostavo naročenih izdelkov lahko pričakujete predvidoma že naslednji dan na naslov, ki ste ga izbrali ob oddaji naročila, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Dostava na ozemlje ostalih držav (Hrvaška, Avstrija, Nemčija, Italija, Madžarska) zaradi oddaljenosti traja nekoliko dlje.
Za nakup registracija ni obvezna. Nakup lahko opravite kot gost, vendar pa z registracijo dobite vpogled v svoja pretekla naročila in lažje upravljate vaša vračila ali menjave izdelkov.
V postopku zaključka naročila označite, da želite dostavo na drug naslov, ter izpolnite zahtevana polja.
Kot registriran uporabnik lahko vaš naslov za dostavo spremenite tudi v vaši nadzorni plošči.
Ko vaše naročilo pripravimo za odpošiljanje prejmete potrditveno e-poštno sporočilo. Po predaji pošiljke dostavni službi, pa prejmete tudi e-poštno sporočilo ali SMS s podatki o sledilni številki pošiljke s katero lahko spremljate potek pošiljanja vašega naročila.
Podatkov o vaših kreditnih karticah na spletnem mestu ne hranimo. Plačilne kartice se procesirajo preko sistema Stripe.
Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo pripadajoči DDV obračunan glede na državo kamor izdelek odpošljemo.
Pogosta vprašanja v zvezi z vračili
Vračila in menjave
O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 30-ih dneh od prejetja blaga obvesti po pošti na naslov: M-REFILL d.o.o., Kočevje, Pri Unionu 17, 1330 Kočevje, Slovenija ali na kontaktni e-naslov: info@superfashion.si. Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 30-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa. Podrobnejša navodila v zvezi z vračili in menjavo najdete na strani VRAČILO ALI MENJAVA
Trudimo se, da pri odpošiljanju ne bi prihajalo do napak, vendar pa se nam kljub previdnosti to lahko zgodi. V takšnem primeru nas nemudoma kontaktirajte in uredili bomo zamenjavo izdelka oziroma če to ne bo mogoče nemudoma povrnili vplačani znesek nakupa.
Ob prevzemu dostave prosim preverite ali je paket nepoškodovan. V nasprotnem primeru boste morali skupaj z dostavljalcem izpolniti reklamacijski zapisnik.
Vse naše pošiljke so zavarovane do vrednosti 200€, zato v primeru izgube ali poškodovanja pošiljke povrnemo vse stroške v zvezi z nakupom do vrednosti 200 €.
Izdelke vrnete v nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami in skupaj z računom na naslov:
M-Refill d.o.o., Kočevje , Pri Unionu 17, SI-1330 Kočevje, Slovenija
Prejeta naročila preko spletne trgovine Superfashion lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne trgovine Superfashion.si .
Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na info@superfashion.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
– V naslovu sporočila: Preklic naročila
– V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številka naročila
Ne prevzem paketov se ne šteje kot obvestilo o preklicu naročila. Kupec odgovarja za nastalo škodo v zvezi z ne prevzemom paketa, zato mu bo prodajalec zaračunal stroške poštnine vračanja paketa na prodajalčev naslov nastale s strani pogodbene dostavne službe. Prodajalec za nastale stroške izstavi račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni preklical. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja z izvršbo.
Prednaročila izdelkov niso možna, saj pogosto izdelki niso več dobavljivi. Lahko pa nas v zvezi z željenim izdelkom kontaktirate na e-poštni naslov: info@superfashion.si
V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili ali bo željen izdelek ponovno dobavljiv.
Niste našli odgovora? Ali pa nas želite kontaktirati iz drugega razloga. Pošljite sporočilo in odgovorili vam bomo v najkrajšem času.