Splošni pogoji poslovanja
Uporaba splošnih pogojev
Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa preko spletne trgovine Superfashion.si, ki je dostopna na povezavi https://www.superfashion.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja družba M-Refill d.o.o., Kočevje. (v nadaljevanju: ‘ponudnik’).
Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Informacija o ponudniku in kontaktni podatki
Ponudnik: M-REFILL d.o.o., Kočevje
Sedež ponudnika: Pri Unionu 17, 1330 Kočevje, Slovenija
Registrirano pri Temeljnem sodišču v Ljubljani, št.reg.vložka 1/18802/00
ID za DDV: SI40752003
Matična številka: 5624576000
Kontaktni podatki:
E-mail: info@superfashion.si
Spletna stran: www.superfashion.si
TRR odprt pri NLB d.d.: SI56 0232 0001 8837 890
Cene
Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo pripadajoči davek na dodano vrednost. Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.
Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe.
Naročila
Za oddajo naročila registracija ni obvezna. Nakup lahko opravite kot gost, vendar pa z registracijo dobite vpogled v svoja naročila in lažje upravljate vaša vračila ali menjave izdelkov. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila samo izpolniti točne podatke.
Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno.
Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.
Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpošljemo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da dostavna služba blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Na spletni strani so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spletne trgovine Superfashion.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne trgovine Superfashion.si .
Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na info@superfashion.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
– V naslovu sporočila: Preklic naročila
– V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številka naročila
Ne prevzem paketov
Ne prevzem paketov se ne šteje kot obvestilo o preklicu naročila. Kupec odgovarja za nastalo škodo v zvezi z ne prevzemom paketa, zato mu bo prodajalec zaračunal stroške poštnine vračanja paketa na prodajalčev naslov nastale s strani naše pogodbene dostavne službe. Prodajalec za nastale stroške izstavi račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni preklical. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja z izvršbo.
Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 30 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Potrošniki vrnejo izdelke najkasneje v roku 14-dni od sporočila o odstopu od pogodbe, ki ga morajo poslanega na naš e-poštni naslov: info@superfashion.si
Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 30 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo v primeru plačila po predračunu ali plačila po povzetju vrnemo izključno preko nakazila na vaš osebni bančni račun, ki nam ga morate v postopku vračila pisno sporočiti. V primeru plačil s plačilno kartico ali paypal, se vam kupnina vrne na vašo plačilno kartico oziroma vaš paypal račun.
O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 30-ih dneh od prejetja blaga obvesti po pošti (M-Refill d.o.o., Kočevje, Pri Unionu 17, 1330 Kočevje, Slovenija) ali na kontaktni e-naslov: info@superfashion.si.
Potrošniki vrnejo izdelke, skupaj s priloženim računom najkasneje v 30-ih dneh od prejema blaga na naslov ponudnika:
M-Refill d.o.o., Kočevje, Pri Unionu 17, SI- 1330 Kočevje, Slovenija .
Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec.
Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.
Potrošnik mora izdelke vrniti prodajalcu v stanju, kot jih je prejel, v nespremenjeni količini, v nepoškodovani embalaži in z vsemi pripadajočimi etiketami. Razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo, kar pomeni, da potrošnik s tem odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Naša politika kuponov
Kupon za prijavo na e-novice je vnovčljiv v roku 30 dni od prejema in ne velja za že znižane izdelke. Kupon za prijavo na e-novice lahko prejmete samo enkrat.
Promocijske kupone občasno objavljamo na spletni strani ali preko medijev oglaševanja (Facebook, Instagram, Google). Običajno veljajo le nekaj dni, kar posebej navedemo ob izdaji kupona.
Kupon za zvestobo lahko občasno prejmete po opravljenem nakupu ali če ocenite izdelek kupljen v naši spletni trgovini. Za oddajo ocene kupljenega izdelka morate na našem portalu ustvariti svoj račun.
Stvarna napaka in reklamacije
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik prodajalca o ugotovljeni stvarni napaki obvesti na elektronski naslov: info@superfashion.si .
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.
Skladno z ZVPot je napaka stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Če napaka ni sporna, prodajalec čim prej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori na zahtevo najpozneje v osmih dneh. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila stroškov dostave, ki jih je imel pri spletnem nakupu in morebitnih stroškov vračila reklamiranega izdelka.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Plačila
Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.
Uporabnik lahko naročeno blago v spletni trgovini www.superfashion.si plača na naslednje načine:
– z gotovino po povzetju : V plačilnih možnostih izberite opcijo Plačilo po povzetju. (velja samo za dostave na ozemlje Slovenije in Hrvaške)
– s plačilno kartico
– po predračunu z bančnim nakazilom: Izdelke boste lahko plačali preko katerekoli spletne banke ali preko položnice na banki oz. pošti. Po potrditvi naročila vam bomo posredovali na vaš e-mail naslov vse potrebne podatke za izvedbo plačila oz. nakazila. Predračun je veljaven 3 dni od oddaje naročila. Po tem času se naročilo stornira. V primeru kasnejših plačil nas obvezno pred plačilom kontaktirajte, da lahko preverimo ali je izpolnitev naročila še možna.
– preko Paypal-a
– Klarna, Sofort, Giropay, EPS
– Apple Pay, Google Pay
Izdaja računa
Superfashion skupaj z dostavo naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Dobavni rok
Vsi izdelki, ki jih je možno dodati v košarico so na zalogi, tako da so naročila odposlana najkasneje v roku 24 ur od oddaje naročila oziroma prvi naslednji delovni dan.
V kolikor ste za izdelek, ki ni na zalogi oddali povpraševanje preko kontaktnega obrazca, vam bomo na vaš kontakt sporočili možnost dobave in dobavni rok.
Dostava
V spletni trgovini www.superfashion.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Prejeta naročila odpošljemo v roku 24 ur, razen med vikendi in prazniki .
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Dostavo izvajamo v sodelovanju z dostavno službo Pošte Slovenija in GLS (odvisno od področja dostav). Običajno je med delavniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga dostavna služba predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Dostave na ozemlje ostalih držav, kamor izdelke odpošiljamo zaradi oddaljenosti traja nekoliko dlje.
Na osnovi naših dosedanjih izkušenj sta tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini Superfashion.si, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebna od dva do pet delovnih dni. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
Cenik dostave
Način dostave izberete ob zaključku nakupa, kjer se glede na izbrano dostavno službo izračuna končni strošek dostave.
Pri nakupu nad 60 EUR (brez vrednosti poštnine) je dostava brezplačna.
Celoten cenik dostave najdete na tej povezavi: DOSTAVA.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo pripadajoči DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Cene na ponudbi veljajo 3 dni.
Fotografije izdelkov
Slike in fotografije izdelkov, ki so objavljene na spletni strani superfashion.si so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla. Do razlik v barvnem odtenku artiklov lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev oziroma resolucij zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon in drugo) prikazuje barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
Varovanje osebnih podatkov
Upravitelj spletne trgovine www.superfashion.si (podjetje: M-Refill d.o.o., Kočevje) je skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, nezaželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za varovanje vaših osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za šifriranje vseh informacij.
Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni in pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Vsi pogodbeni partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z uredbo (GDPR).
Vaših osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim tretjim osebam.
Več o tem katere podatke zbiramo, zakaj in kako bomo uporabili vaše podatke si preberite na spodnji povezavi:https://www.superfashion.si/varstvo-osebnih-podatkov/
Arhiviranje pogodb
Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja M-Refill d.o.o., Kočevje, Pri Unionu 17, 1330 Kočevje, Slovenija. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@superfashion.si .
Pritožbe, reklamacije in informacije:
V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na naslov info@superfashion.si
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi SUPERFASHION – Spletna prodaja, M-REFILL d.o.o., Kočevje ., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: SPLETNO REŠEVANJE SPOROV
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pojasnilo
Splošni pogoji poslovanja veljajo od 01.05.2022
Splošne pogoje ter vse ostale informacije lahko podjetje M-Refill d.o.o., Kočevje spremeni brez predhodnega obvestila.
V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na info@superfashion.si.